fredag 30 maj 2014



Bloggen verkar inte alls vilja som jag vill så jag kommer troligtvis byta. Längtar tillbaka en del till metrobloggen men vi får se.


Alla som läser denna blogg vet ju att vi är en familj på 5 individer. Pappa Christian Mamma Madelen (jag) dottern Molly sonen Sam och hunden Frasse.
Vi måste tyvärr meddela att familjen kommer separeras och det blir istället två olika familjer.
Jag tror släktingar och vänner känner till detta nu så därför skrivs det ut här på bloggen. Har ändå en del läsare och vilket är det bästa sättet att meddela folk men slippa skriva till flera hundra ;).
Skämt o sido,

Jag och Christian är överens och vi har delat upp en del och lagt fram förslag önskemål och villkor (säger man så tro?)

Christian kommer bo kvar i huset. Jag flyttar till hösten då jag är föräldraledig fram till 14 september.
Barnen kommer inte bo varannan vecka utan vi kommer dela upp det så att han har barnen när jag jobbar kvällar mm. Jag kommer ha barnen nån gång på min lediga tid iom att han ändå jobbar så långa dagar.
Nu höjer garanterat många på ögonbrynen men det är så VI vill ha det. Vi gör fortfarande det VI tror är bäst för våra barn.

Hur det sedan blir i framtiden är en annan femma men detta är vad vi kommit överens om nu.

Varför vi delar på oss?
Vissa människor växer med varandra, andra växer ifrån varandra. Vi är tyvärr de sista alternativet.
Huvudsaken är att vi är överens.
Men visst tusan känns det tråkigt efter 9 år att dela sig. Däremot känner vi att vi och barnen förtjänar att vara lyckliga och som det ser ut nu så ingen av oss det tillsammans.

Så. Nu låter vi detta ämne vara. Har ni några frågor så är ni välkomna att höra av er.


Förra veckan var jag o barnen på Gotland och hade en mysig vecka. Massa bilder togs, inte av mig dock då jag glömde kameran hemma. Galet mycket abstinens. Helt sinnessjukt. Emelie erbjöd mig o låna hennes men jag lät det vara.. Hon fick stå för fotograferandet o de blev massa fina bilder. Här får ni ett smakprov =)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3