tisdag 19 augusti 2014

Idag var första dagiadagen för Molls på 10 veckors långt sommarlov. Hon knatade in och blev kramad av bpde kompisar o fröknar. Satte sig stolt på en stol o glömde helt bort mig :p
Älskade tjej <3

Sam o ja åkte hem o hade kvalitetstid. Mös. Sen somnade Bosseman :p. Då fixsde ja med vårsnadshavare papper osv till dagis. Satt även lite med "vad ska köpas nu inför hösten".
Nästa helg blir de Ullared för mig. Då ska de köpas massor av grejer till barnen. C har skickat bud med :)

Vet att många undrar hur jag mår o de kmr komma ett inlägg om de. Men de är ännu för nära inpå så ni får nöja er med att jag mår bättre än på flera månader. Vissa punkter även på flera år.
Dagarna går framåt och de ser ljust ut.

Tack till er som gett mig stöd och space.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3