fredag 26 september 2014

Hej o godkväll.
Nu sitter jag i vår nya lägenhet med en dator (äntligen ;) )

Har även varit igång o jobbat två veckor så de har tyvärr knappt funnits tid till att göra nått annat. Men vi lever o mår bra.

Frasse bor så gott som alltid hos Christian. Detta pga att de känns så fel att ha Frasse i en lägenhet när han är så stissig som han är o skäller på minsta lilla ljud. Dock känns de verkligen inte bra. Min lilla Frasse. Han ska va hos mig. Där jag är. Men jag får se bortom mitt egna nu o tänka på hnm. Imorn ska han däremot med ut i skogen på dagen =). Vi lär ju va borta några timmar så han kommer nog gilla de =)

Hans sår är helt läkta o det har inte blivit några komplikationer. Skönt.

Kommit in i jobbet förvånansvärt bra o snabbt. Känns inte som jag varit ifrån så länge som 2 år.


Ska försöka ladda upp lite bilder på lägenheten nu med när ja kommer mer o mer i ordning =)


Hoppas ni alla har de bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3