lördag 20 juni 2015

E fter långt uppehåll så ska jag göra ett försök att börja blogga igen :). Flera har frågat om jag har slutat och den positiva responsen gör att jag ska ta tag i det. Tyvärr finns det en hel del tankar och åsikter jag inte kommer ventilera ut här då jag vet att det finns folk som inte alltid vill mig väl. Att leva på någon annans irritation människor har jag svårt för. Fördelen att är det är färre nu ;)

Barnenvecka. Men dom är med Pappsen på lalandia ihop med farmor o farfar o kusinerna. Kändes tufft att bara ha dem i två dagar o sen lämna ifrån sig dem. Men de kommer idag igen :).

Molly har haft en period nu där hon är vrål ledsen o bara vill vara hos mig. Det gör så ontnär hon blir så ledsen o även om de går över så tänker man på det.
Mollsan Trollsa <3

Sam är nu snart lila gammal som Molly var när Sam föddes. Tokigt. O Molly fyller för jisse namn 5 om 5 månader.
Älskade unge <3.

Men jobbet flyter de på. Jobbar o står i.
Sem 27 28 29 o 30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3