onsdag 19 januari 2011

Hejsan och god morgon? =P
Idag har varit en kink dag, ja, precis som sin kusin Ted så har Molly fått titeln KINK =P
Allt var bra fram till ca 14 då började hon sura och kinka något oerhört och jag lyckades få henne att sova en liten stund. Vid 14.30 kom Angelica (Molls faster) och hon var fortfarande kinkig =(
Vid 15.30 fick hon mat och somnade sedan i min famn men är nu vaken igen. Så fort jag lägger ner henne =( =P


Jaja, jag tror det beror på att på nätterna så får hon inte minifom och det är det som kör i magen på henne på dagarna ist. Så från och med idag kommer hon få minifom på nätterna med =)

I övrigt är hon glad =)
(Mellan kink stunderna vill säga haha)

Skrattar och ler och leker med tiger i babysittern.

Snart kommer Herr Sambo hem (Christian alltså) och sedan skulle nog Mollys farmor kika förbi en stund (?) =)


Därefter blir det lite mys med bäsölta (Molly) och sedan kan vi hoppas på att hon somnar och sover =P

Tvingade upp henne innan 11 idag ;)



Här får ni bild på hur det ser ut i tvättstugan nu =)
Kolla på golver så ser nu vart väggarna har varit =)
Det till höger var toan, de lilla till vänster var dusch o de längst bort var bastu =)
Allt det + snevägg hitåt ska bli badrum =)
Typ såhär =)
KLICKA UPP DENNA BILDEN SÅ SER NI HUR JAG HAR RITAT =)

Nej gott folk, nu måste jag springa o fixa kaffe =D
Ha en bra dag


PS: handfat toa o dusch är naturligtvis större än vad ja lyckats rita på bilden =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3