torsdag 20 januari 2011

Klockan har inte ens passerat 8 och vem tror ni är vaken? Nej, inte Molly, jag =P


Vi ska bort till Mollys farmor och träffa kusinen Olivia där en stund nu på förmiddagen, ev gå en promenad med =).
Sen efter 15.30 ska vi kika förbi Lotta med familj =D
Sen vid 17 kommer Christian hem och då blir det middag.

Men nu åter till klockan. Molly sover, vad hade ni väntat er? =P
Den ungen är inte klok haha.

Men men, någon gång ska man ha de bra =P
Med tanke på hennes katastrofala beteende i magen de sista veckorna så är de nog min tur att ha lite flyt när hon väl är född ;)

*Sen imorgon lär hon ju vakna 6 då o sen vägra somna om haha*

Inatt somnade hon runt 2 tiden, hon hade bsök av Herr ont i magen och han vägrade lämna henne ifred. Men runt 2 somnade hon =)
Jag somnade nog till men vaknade lika snabbt igen av att Yoda skulle trycka ner sig mellan mig o Christian haha. Jädra hund =P

Nej gott folk, nu ska jag göra mig i ordning och sedan väcka lilla bebis =)

1 kommentar:

  1. Molly nu får du allt komma hit för både jag & Ted VÄNTAR & LÄNGTAR =)) =))

    <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3