torsdag 27 januari 2011

Hejsan.

Nu har vi varit hos Barnmorskan (kom visserligen hem för hmm 2 timmar sen men haha ) och Molly var på strålande humör. Oftast sover hon alltid när hon sitter i babyskyddet/bilstolen men idag vaknade hon. De hade fotografering uppe hos Barnmorskan (utanför) så det var proppfullt med folk. Utav någon konstig anledning så är jag och Molly alltid ute i lite för god tid =P
Skulle va hos Barnmorskan vid 13 men jag och Molly var där redan vid 12.40 haha.
Vi fick glatt sitta och vänta men det gjorde nog inte så mycket för Molly vaknade som sagt och var jätte glad =)

Väl inne hos Barnmorskan så fortsatte Molly garva när Ulrika (BM) satt och höll i henne =)

Sen åkte vi som sagt hem, Molly fick mat, men ville inte ha. Sedan somnade hon en 30 min, nu äter hon och snart ska vi ut så hon får sova lite i vagnen o ja ska släpa betong från källaren =)
30 min sovstund är knappt märkbart och vill vi inte ha en gnällig kink ikväll så är det nog lämpligt om hon får sova lite till =)


Ja förresten. Jag mötte Angelica o Jonas och Olivia på sjukhuset med...eller ja, på parkeringen. Jag har länga känt mig iaktagen och förföljd och jag är bombsäker på att det är dom 3 som förföljer mig =P haha *Skojar* =P
Dom hade varit o fotat sig uppe hos barnmorskan till tidningen =D


Nej gott folk, nu ska jag fixa mer mat till Molly =)
Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3