onsdag 26 januari 2011

Helt otroligt

Hej och god eftermiddag på er =)

Molly ligger och sover i vagnen, vi knatade en runda och sedan fick hon ligga ute ca 1 timme idag igen =)
Vad jag gjorde?
Jag släpade betong ifrån källaren till garaget =P
Helt otroligt hur tungt de där är =s

Kommer då och tänka på den där historien "Vilket är tyngst.. 1 kg bomull eller 1 kg betong? =P

Skoj skoj =)


Klockan är 13.50 och om 4 timmar ska jag vara hos BVC:aren i Asarum. 
Har ingen aning om vad vi ska prata om men om jag känner mig själv rätt så lär vi prata om allt annat än det som står på hennes papper haha =)

Sen måste jag ner till Apoteket o fixa mer Minifom till bebisolle. Undra om dom har skyddsglasögon där? =) 
Ska iaf införskaffa oss nya "nappar" till flaskan. Hon skulle ju ha bytt den 23:e men hmm, jag tror hon kommer sätta i halsen av de nya, men vi kan testa iaf =)

Sen har jag beslutat mig för att sälja min Inge Eriksson tavla =)
Jag verkligen älskar den men vi har ingenstans o ha den..
Men vi får se..



Nej gott folk. Om jag skulle ta o göra mig lite fräschare =P
Betongdamm i huvudet och i näsan ser väl knappast så fint ut =P

Ha en fin dag så uppdaterar jag antingen ikväll eller imorgon =)

Tjippen


För någon månad sedan fick vi en sådan där växa säng av Lotta o hennes familj =) Vi hade tänkt att göra något liknande som den bilden nedanför =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3