tisdag 25 januari 2011

KORS I TAKET

Ja ni lär inte tro mig nu när jag skriver det, men Momly har suttit själv i babysittern i över 1½ timme och skrattat och haft super skoj där =P
Jag gjorde en avstickare nu för att uppdatera bloggen lite ;)


Snart ska Fröken ha mat och sedan tar vi nog en promenad. Eller försöker åtminstone få henne att sova en timme eller två.


Igår kom Mollys farmor o farfar på besök och hade med sig en jätte söt Body och en Jeans tunika/klänning =)
Ska bara få tag i ett par vita och svarta leggins/tights till Molly så hon kan börja använda alla söta klänningar /tunikor =)

Idag är det redan tisdag och jag vet allvarligt talat inte vart dagarna tar vägen. För några veckor sedan var dagarna 10 ggr så långa och man blev sjukt uttråkad men nu försvinner dom väldigt snabbt =s

Idag kommer Peter hit igen och fixar med Christian i källaren, de "hackar" bort betong så VVS:aren kan lägga nya rör och så =)

Imorgon är de dags för samtal med BVC:aren. På torsdag är det dags för återbesök hos Barnmorskan och på fredag beger vi oss till Jönköping för att uppvakta Tony som fyllt 30 =)

Sen är det måndag och då sker ingenting, tisdag ska vi på föräldragrupp liknande här i Asarum , onsdagen ska Molly till doktorn (alla 2 månaders gör det besöket) och sen tors o fre har jag ingen aning om =)


Igår fixade vi inbjudningskorten till namngivelsen med =) De tar 14 dagar för dem att komma men nu är dom beställda iaf =)
Jätte fina =D
Här får ni ett smakprov (dock har jag tagit bort datum och telenummer + mail, vill inte ha objudna gäster =P )

Jag VET att jag borde vänta med att lägga ut den men jag kan inte hålla mig längre =P
Eller ursäkta, sa jag JAG? Jag menade MOLLY kan inte hålla sig längre =P =P

Kuvertet är rosa med samma sigill som på kortet =D

Våran lilla Prinsessbakelse <3 (Ett nytt smeknamn Emma =P )


Nej, nu ska jag underhålla lilla tjejen.. I och för sig skrattar hon fortfarande i babysittern men snart är det dags för mat. Ha de fint =)










Ps: Ny bild mapp längst upp till höger.

1 kommentar:

  1. Svar: Nej men det vägde han ju för två veckor sedan =P Han vägde 6650 gram idag!! Inte klokt vad han växer alltså =)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3