måndag 28 februari 2011

Idag fyller jag, tjejen som skriver bloggen.. Nej jag vet att det är "Mollys blogg" men hon har tyvärr inte hunnit lära sig att skriva ännu.. Så hon har anlitat mig, hennes Mamma till att skriva/blogga så omvärlden har något att läsa =)

Ja, till poängen ja, idag fyller alltså jag, Madelen år =)

Hela 27 år..

Trevligt trevligt..
Kommer nog inte ske speciellt mycket idag faktiskt =)
Pormenixa med Mollys kusin om vädret tillåter. 

Ska man kanske ta och berätta om hur snabbt tiden har gått?

För ca 6½ år sedan flyttade jag ner till Ronneby och för ca 5 och 4 månader sedan kom jag till Karlshamn. Har hunnit bo i 2 lägenheter (I karlshamn) + flytta till hus under dessa år.
Första lägenheten var i stan. Sedan flyttade jag och Herr sambo ihop i Asarum. Och efter 5 ½ år som sambo (5 enligt folkbokföringen) så flyttade vi till detta huset =).
I samband med att vi började kika hus så visade det sig att vi skulle få en inneboende.. En Molly =)

Poff så är Molly här, hon har hunnit bli 3 månader, vi har hunnit fixa massor i huset och jag har då hunnit fylla 27, ja, då begriper ni hur snabbt tiden går =P
(NÄSTAN lika snabbt som det tar att läsa dessa meningar haha)


Nog pratat om det =P
Har ni några frågor gällande mig så släng iväg en kommentar =)



Molly ligger o leker i baysittern. Jag dricker kaffe och ska snart fixa mig iordning =) Inatt vaknade Trolls en gång, vid 5.. JAAA. Hon börjar återgå till de vanliga =D=D=D=D


Jaja, nog tjatat nu =P


Ha en fin dag alla så uppdaterar jag senare

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Eller nästan födelsedagen ... Du får fira klockan 24 inatt, det är väl närmast den 29.
    Kram, Leena

    PS. Snygg lampa till Mollys rum!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på 27-årsdagen!
    SL

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Leena och Farmor =)

    PS: Lampan fastnade jag för direkt haha.. Det är "hårt" men ser ut som mjukt tyg.. riktigt snygg =D

    SvaraRadera
  4. Ser att du fyller år idag, eller hur man nu räknar det :P Grattis iaf och hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3