måndag 28 februari 2011


Vet ni?

Idag har Mollys första tand kommit, och hon kan sitta upp och hon har lärt sig att prata och dessutom började hon att =D









NEJ såklart att hon inte gjorde. Det är en fysisk omöjlighet att såhär små skulle kunna göra något sådant.

Tänkte mest på SOLSIDANS asvsnitt igår.. HAHAHA. Mammorna sitter och tävlar om vad deras barn gör och inte gör. Att deras är så duktiga då den ena sitter osv osv osv.

Och ja, HAHAHA. JAg förstår inte varför en del ska "tävla" om saker och ting.. Varför?
Alla barn har inte samma fysiska eller psykiska förutsättningar. 

Personligen gick jag när jag var 10 månader. Men inte tusan går jag bättre än någon annan idag =)

Molly är en enskild individ. En tjej med stark personlighet och starkt sinne för humor. Om hon sitter som 1 åring eller går som 10 månaders skiter jag fullständigt i =)
Molly är Molly. Och vi kommer vara stolta över henne oavsett när hennes fysiska färdigheter börjar =)

Så sluta prata/skryta och dividera sådant. 

Säger som Saara.. Vad hade ni sagt om någon sa "Din granne där borta är mycket smalare än dig.. Ni borde bäl ha samma förutsättningar att gå ner i vikt"??


Eller som pappa säger "En v70 09:a kan jämföras med en v70 09:a.. inte med en annan bil eller årsmodell"


Men fortsätt ni och tävla, gör det, men räkna inte med mig i spelet..

Jag spelar för mig själv, där Molly alltid är en vinnare =)
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3