tisdag 1 mars 2011

Besviken

Herr sambo har fixat nytt ps.. och tro ni inte att de inte går att göra snygga texter =(
Så det här ovanför får duga =P


Idag skulle Mamma ha fyllt 50 år. Så nu Grattar vi, var hon än är =)





Har ju fixat ansökan till dagisplats till Molls. Den 1/3 2012 är hon inskriven till. Dock vill jag helst vara hemma till efter den sommaren. Men vi får se... Hon kanske är mogen för dagis redan då =)


Idag kommer Peter igen...
Nu gott folk. 'Nu är de nära till det faktiskt finns ett badrum där nere.. Undra hur många som idiotförklarat oss? Men nu skrattar ni nog inte =P
Haha, skojar =)

Snart snart snart har jag min tvättmaskin igen... UNDERBART...
Ska fira med att tvätta och sen ta en dusch =P
En dusch utan badkar =P

Christian kan ta o leka med Molls.. JAG SKA TVÄTTA OCH DUSHA =D

                                       uihgbv tfvbgvbg

Det gott folk var Mollys första skrivande på en dator =D

Hon lär bli författare när hon blir stor med tanke på att hon REEEDAN  skriver på datorn o hon är bara 3 månader <3 =p

Ska vi klippa ut de o förstora o sätta på väggen? =)
Nej, usch nu är jag dum.. =) Men när man är trött får man vara dum (Fråga Josefine.. Hon får alltid plågas med mina dumma kommentarer när jag är trött)...


Ha en bra dag och glöm nu inte att skåla (portvin förstås) för Molls Trolls Mormor.

Tyvärr får hon aldrig träffa Molly men hon står nog bakom ryggen på oss ibland och spanar in henne iaf ;)

GRATTIS på din stora dag =)


1 kommentar:

  1. Våra tankar har ochså gått till eran mamma o mormor
    Ett ljus lyser i minneslunden på hennes dag

    UA o ON

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3