fredag 25 februari 2011

Mage eller spruta?

Hejsan på er. Mollstrolls har sovit gott inatt förutom att hon har skrikit till lite då och då.Om det beror på hennes mage eller vaccinationen igår har jag ingen aning om. Vet iaf att vi fick sova 30 min längre idag men att jag vaknade för bebisolle skrek =/

Det var som om hon drömde, och när jag sedan lyckades väcka henne så var hon lika glad som alltid.. Skrattade så fort hon såg mig =)
Kan det vara sömnskräck? Och redan isf? Tycker låter lite knasigt men jaja.. Vi får se hur det blir framöver.. Magen är ju som vi vet inte Mollys bästa vän och sprutan igår underlättade nog inte hennes humör..


Nu ligger hon som alltid på morgnarna i babysittern och pratar med Puh, Tiger o Nasse.. Hon har dock fått hicka så det är nog lika bra att jag tar upp henne nu, innan hon blir förbannad på allvar haha =)

Kommer en senare uppdatering =)

1 kommentar:

  1. Sådär gör William också när han sover. Han kan sova jättegott, sen helt plötsligt tjuter han som bara den, utan förvarning eller något, bara kommer sådär plötsligt. Och detta händer bara när han sover, så jag är säker på att han har mardrömmar eller sömnskräck. Han har haft det sen han bara var några veckor gammal!

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3