torsdag 24 februari 2011

Varmt om hjärtat


Som de flesta vet så har jag gått hos Linda Ekenskog här i Asarum på Akupressur (Akupunktur fast utan nålar). Denna fantastiska människa håller även på med konst och en av hennes tavlor har vi i vår ägo =)



Tavlan BUGS.
En helt otroligt vacker tavla enligt mig. 

Linda och hennes sambo Ola håller alltså på med datorgrafisk konst och en hel del av tavlorna är så vackra så jag hade velat köpa upp varenda en. Nu tillåter tyvärr inte ekonomin det men då har Linda varit så fiffig att hon har tryckt upp sin konst på vykort 15*15 där 10*10 är motivet.
Det är perfekt för mig då jag blir förälskad i alla hennes tavlor ;)
Så vill du se Ola och Lindas underbara konst eller att deras konst ska pryda just din vägg så besök deras sida 




Man blir så glad av att se Lindas tavlor. All det ljus och alla de färger hon använder..

Helt otroligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3