torsdag 24 februari 2011

Ursäkta mitt icke uppdaterande =P

Dagen har bara flugit förbi. När vi kom till BVC så fick vi vaccinera Molly då ist, så vi slapp vänta till16 =). Sen Var jag kvar hos A och O till ca 14.45 och sedan knatade jag hem. Väl hemma så fixade vi i ordning flaskor o liknande och sedan åkte vi till Sölvesborg och skulle kika på kakel.

I butiken fick Molly sig ett sådant frispel och skrek helt hejdlöst.. Hon har aldrig gjort så förut och trots att vi gick ut i bilen hon o jag så slutade hon inte skrika. I över 15 min höll hon på =(
Övertygad om att det var sprutorna =(

Nu sover sockergrynet (och Christian =P ) och jag har precis mailat lite bilder =)

Nu ska jag in och duscha en snabbis o sedan fixa klart inför natten =). 
Ha en fin kväll alla så uppdaterar jag mer imorgon =)


Olivia fot

Liten Olivia =)




6 kommentarer:

  1. Guuuud vad söt Olivia var på den bilden !!
    Ett så fint namn me =))

    SvaraRadera
  2. Lilla Fröken var lite trött på den bilden =)
    Så fin så =)

    SvaraRadera
  3. o där växte jag några cm :)

    SvaraRadera
  4. Haha va? Nu förstår jag inte alls =)?

    SvaraRadera
  5. Vad söt hon var :-)
    vad lika dom är (molly och olivia) är dom syskon? //Jennie

    SvaraRadera
  6. Jennie: Molly och Olivia är kusiner. (Mollys pappa och Olivias mamma är syskon) =)
    Så visst finns det en viss likhet mellan dom =)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3