lördag 26 mars 2011

Barnloppis. Vad är barnkloppis? Det är som ett vanligt loppis fast enbart barnkläder leksaker osv som rör barn =)

MASSOR av kläder fanns det, och vi hittade jätte mycket. Men samtidigt vill jag inte klä på henne helt urtvättade bodysar osv.. Så det fick bli detta:

Jacka

Bodyklänning

Klänning

Jacka



Tigertavla


Nasse
Vad kostade det då?
135 spänn för alltihop =D


Sedan kom Saara Andreas och Henna hit =)


Söta Henna

Andreas Henna Molly och Saara

Så underbart söt bild =)


Saara och Molls


3 st stora burkar/lådor

Bok kort och Cd-skiva med sånger =)
TACK

Meningen var att vi skulle åka till Ikea, men när Saara med familj hade åkt så var vi helt döda =/
Molls somnade vid 00.30 o jag vid ca 1. Sen upp vid 6.45 och ja, de tog på krafterna. Synd att vi inte förutsåg de innan för de hade verkligen varit roligt om Saara mfl stannade lite längre.. Men snart får vi åka o hälsa på dem istället =)
TACK för idag. Och Henna är verkligen underbart fin Saara.. Henne har ni lyckats bra med =P


Snart ska vi bort till Angelica och Olivia.
(Dom var förresten oxå med på banloppiset)

Får uppdatera mer senare =)

Molls bilder:











2 kommentarer:

  1. Jätte fin bild på de små söta tjejerna när de håller i varandras händer !!

    SvaraRadera
  2. Jag var givetvis tvungen att gå o räkna mina... jag hade 32 tänder :P
    Har du dragit ut tänder eller saknar du anlagen? Är rätt intressant det där faktiskt, verkar vara många som faktiskt saknar anlag...
    Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3