tisdag 29 mars 2011

God eftermiddag =P

Ursäkta min dåliga uppdatering men nu är vi på g igen. Som vanligt ligger Molls o sover i famnen medan jag försöker blogga. 
Igår åkte vi till IKEA och Molls var hemma med sin farmor. Jag o herr sambo hittade allt vi skulle ha så nu är de bara färgen kvar, sen kan vi börja fixa tvättstugan =)




Med smakportionerna går de bara fint, hon förstår inte poängen med de än men snart så =P
Idag ska hon få testa banan tror jag =) Nu har hon hållit på med potatis palsternacka majs + de blandade tillsammans sedan några dagar och nu ska hon faktiskt få testa frukt =)
Igår startades det en sådan diskussion gällande just smakportioner på facebook =P

En het debatt som även utvidgades till att folk började smsa min privata mobil för att säga sina åsikter. (Dock var detta vänner som skickade så ni behöver inte oroa er för att okända ringer upp mig haha) =P
Många starka åsikter, tyvärr många missförstånd med. Så de blev lite väl hetsigt där ett tag. Men men =)

Tror inte jag vågar ge mig på att diskutera micro och uppvärmning i dessa maskiner efter debatten igår =P
Isch då.
Det värsta är nog att jag inte heller kan ventilera för mycket i bloggen heller. Då bloggen INTE ska bli ett diskussionsforum bland kommentarerna. Så jag får väl låsa kommentarsfältet isf =P

Skämt osido..
Jag har mina bestämda åsikter om vissa produkter och vissa maträtter och liknande och ja, dom får nog stanna i mitt huvud ett tag till =P



Nej gott folk. Nu är klockan 16 och om en timme kommer C hem. Har försökt att ringa hnm hela dagen o höra om vi ska köpa färg ihop eller hur vi ska göra, men våran hemtele är helt knas.. Den dog igår och har sedan dess inte laddat upp sig =(

Skulle även ta o ringa andra samtal men vad gör man när de inte går? Suck.
I övrigt sker de inte mycket. Imorgon är det dags för babyrytmik igen. Skojigt =)


Jo förresten Inatt när Molls skulle äta så satt flasknappen fel så maten rann ut =(
Kul att bädda rent kl 5 =P

Men hon somnade om rätt snabbt o sen tog hon sovmorgon till ca 9 =)

Söttroll =)


Ska avsluta med några kloka ord:

" Barn behöver kärlek, speciellt när dom inte förtjänar den."


2 kommentarer:

  1. Haha, ser nu att du visst varit i diskussion angående barnmat.. Det var inget illa menat med min kommentar ovan :-). Linda

    SvaraRadera
  2. Hur värmer du upp maten? Ersättning och smakisar? Vi kokar vatten en gång om dagen och sen står det i vattenkokaren, och vi värmer i micron. Det finns ingen tid att värma på vattenkokaren och låta det svalna varje gång William ska äta, för när han blir hungrig, då blir han HUNGRIG och ska gärna ha haft mat för 5 min sen, såå, nepp, det hade inte varit rätt mot honom att få vänta så länge. :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3