onsdag 30 mars 2011

En trött Molls


Har en sjukligt trött tjej här som vägrar sova. Hennes spotify är igång o hon verkar vara på väg att somna iaf, hoppas =)
Men precis i stundens skrivande så börjar hundar väsnas så hon vaknar =s.. Christians fel för er som undrar =P


Idag var de rytmik igen. Molls gillade det =)
Angelica o Olivia var oxå med, men Olivia sov hela tiden haha =)

Imorgon är de mammagrupp- sista gången =(
Min tur att fixa fika. Ska ha paj med mig, men den får C baka då vi bytte Molls mot pajbak =P ^^
 
På eftermiddagen är de dags för babymassage =)
Maggan (som håller i rytmiken) håller även i massagen så de känns bra att känna till henne lite =)

Sen på fredag är de babysim. Josefin (mammagrupp) och Louise (skrivit om henne förut) kom i samma grupp som mig o Molls =)


Men nu kära vänner ska jag ta mig något att dricka =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3