lördag 19 mars 2011

Namngivelsedagen

Hejsan på er.
Idag har vi haft namnkalas för lilla Molly =)

Det var så super lyckat så jag vet inte vad =D

Alla kom med ett leende på läpparna och bebisarna grät knappt någonting =)

Så jag ska börja med att TACKA alla som kom idag och hjälpte oss att ge Molly en fantastisk dag =)

Tack för ni kom och uppvaktade våran Molly. 
Tack för ert engagemang och den kärlek ni gav våran fina flicka.
Tack till er alla som var med oss i tanken.


Några bilder är uppe men det finns ett antal kvar =P

Så här kommer en länk till de första 86 bilderna ;)
Resterande kommer senare eller under morgondagen =)



Njut av bilderna och ännu en gång..

TACK ALLA FÖR ATT NI VILLE DELA DENNA UNDERBARA DAG MED OSS



2 kommentarer:

  1. tack själva,
    madde, christian o lilla molly för att vi fick komma o delta.
    jättekul att se ert fina hem o träffa alla mollys släktingar!

    kramar/ elin

    ps! så många vackra bilder på molle det blev! gillar den med molle o tedda mitt emot varann, o bilden på molls o cinna är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. TACK Elin =)
    Kul att du ville komma =)

    Jag hoppas man får se dina fina bilder med ;) (inte dom på mig =P 9haha
    Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3