lördag 19 mars 2011

Tjohoj på er.

Gårdagen spenderade jag och Cinna + barn på stan =)
Hittade lite fina saker minsann =)

Stackars Birgitta och Åke fick hjälpa till att städa här hemma. De blev jätte fint =)


Vid 13 hade Cinna tid hos Linda för en konsultation =)
Efter 4 timmar var hon färdig och verkligen super nöjd med Linda.

Skönt att det är fler som upptäcker Lindas kunskaper som jag känner, så får man mer gemensamt när man sedan pratar om det. Ja jo, Linda ingår nästan dagligen i mina konversationer med folk haha =)

Vill ni besöka henne och Olas sida så tryck HÄR

Ja som sagt, Cinna var mer än nöjd och gick och pratade om det hela kvällen haha =)
Måste jag bara få dit min svägerska så hon slipper sin migrän med ;)


Idag är de städ städ och fixa med de sista.. Tycker nog de är rätt bra faktiskt..

Molls har fått sina första paket.. Ett jätte fint halsband av Tholinarna, byxor, tröja , en labolina bil och en kisse skallra från teddykompaniet eller vad de heter =) 
Från oss fick hon en kristallkub med sitt stjärntecken =)

Älskade lilla Molly.

På toppen humör idag med.
Nu sover hon ute i vagnen medan Cinna och Tedda leker =D

Ska fortsätta med fixet..

Men glöm inte att besöka LINDA 

1 kommentar:

  1. Har Molly Polly fått ett litet rosa kort med en prinsessa på? Hoppas inte posten strulat :/.

    Kramar till Molly och hennes familj
    (Ha en bra namnkalas-dag)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3