söndag 22 maj 2011

Hejsan hejsan. Kl är snart 17 och Molly har tagit en tupplur på mig :-). Vi sov till 9.30 idag. Mys. Sen åkte vi o handlade lite och fixar med maten. Igår var Olivia och angelica här. Vi Grillade lite och hade de trevligt :-). Dessförinnan hade Ja o christian fixat med blommor och klippt gräs osv. En bra helg :-). Dock tror vi att vi kommer fortsätta koka vattnet. Molly har fått lite ont i magen så Ja ska höra med bvc imorgon vad hon tror att de kan vara. Vi ska nämligen dit på 6 månaders kontroll :-). Läkaren undersöker och vi kollar vikt och längd. Jag tror 68 lång och väger 8240 gram. Christian tror 68.7 och väger 8400 gram. Vad tror ni? Nu på tisdag blir det nog öppna förskolan i stan. Har blivit tillfrågad så många gånger men alltid haft förhinder. Så nu är de banne mig dags att gå dit :-). Onsdag är de mammagrupp/rytmikgrupp träff här hemma hos oss :-). Skoj skoj :-). Nej. Nu ska jag njuta av mitt kaffe :-).

1 kommentar:

  1. Jag tror att Molly är 69 cm lång & väger 8200g =))

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3