fredag 20 maj 2011

Tjohopp

Idag var de babysim och idag var även Christian med för första gången. Han satt mest o skrattade på bänken åt mina tappra försök att få Molly att göra det jag ville =P
Men hon var duktig iaf =)

Sedan har damen varit lite kink titt som tätt så jag veti tusan vad felet är.. En tand? Förkylning? Ja, något är det ialla fall =)

Smakat på biff stroganoff idag med.. Hon gillade de inte =P
Tusan med..
Gröt gånger 2 iaf o de älskar hon =P






Sötkorv denna där Molls <3


Mer då?
Vi införskaffade oss färg å målade lite i Molls rum ;)
På den vita väggen har vi målat lite rosa linjer eller hur man ska säga =)
Det blev riktigt bra förutom att när vi först målar med vitfärg (så den rosa inte ska åka under tejpen) så är den som "plast" och man drar sedan väck de rosa när man målat de =/
Så lite knas blev de o vi kommer få göra om de..

Men ja, vi vill ha kvar den limegröna väggen men ändå göra rummet mer tjejigt =)
Sen ska tiger tavlan upp på den limegröna väggen (troligtvis, vi vet inte helt säkert än haha) =)

Jaja, här får ni ett smakprov på hennes vita vägg =)




Sen fick jag även tag i en annan tjej som gick i vår mammagrupp (Emma) så nu kommer även hon på onsdag =)
Trevligt. Hon var sjuk de 2 sista gångerna på mammaträffarna så de är ett tag sedan.

Vad har vi mer gjort?
Hmm, inte så mycket tror jag minsann..
Hmm. Kommer väl på de sen =P

Nu ska jag gå o ta Molls =P
Christians tur att sitta här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3