måndag 6 juni 2011

Ännu ett snabbt inlägg kommer här =P


Molly leker i sitt rum, hon fick tag i en tygbok och skrattar åt bilderna som är i haha =)

Vet inte om jag berättat om våra lekar som Molls ÄLSKAR?
En av oss hålle ri henne och den andra jagar henne och hon verkligen älskar den leken. Skrattar och blir så där "full i tusan" =)

Klossar är en ny favorit med.. Det gillar hon när man bygger upp och sedan låter tippa.. Men bäst är ändå att äta dem ;)


Hon "pratar" på med sitt joller och ordet Hej och Tack har dykt upp igen. Det är inte så att hon säger de varje dag men lite då o då dyker orden upp (speciellt om hon blir glad).. När vi blev som mest ställda var i affären då jag plockade nappar o hon fick syn på de o sa "Tack"... 
Men men..
Hoppas hon har lika lätt för talet som Tedda Bedda.. När han var ett år så sa han flerords meningar, och jag önskar verkligen Molly med gör så... så man slipper "gissa" sig till haha =)
Men men, pratar hon Kinesiska med så är de helt ok för mig ;) (Att jag itne förstår ett ord av de hon säger alltså) =P

Nej, nu får ni någon bild.. /fler ligger under Mollys mapp =)

Tjipp

Birgitta var snäll o målade vår spegel rosa till Molly =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3