måndag 6 juni 2011

God morgon. Vid 12.36 idag är det exakt 6 år sedan nio älskade systerson föddes. Minns det som igår :-). Grattis på födelsedagen älskade Ted. Längre inlägg kommer senare, sitter med mobilen nu :-). Passar på att gratulera Rickard som fyller 21 med :-)i hurra hurra. Idag skulle jag få sovmorgon. Men christian bestämde med vvsaren till 7.30 så där försvann min sov morgon. :( vi har aldrig sovmorgnar pga att vi vill umgås på helgen, äta frukost ihop och lära Molly att vi är en familj. Inte bara mamma och Molly eller pappa och Molly. Men nu sa vi att vi tar en familj varsin dag pga sömnbrist mm. Christian fick sin dag igår :p jag hann aldrig :p får de nästa söndag ist :-). Och jo, ibland får man gnälla :p. Igår trodde jag att huvudet skulle explodera pga smärta. Tog Tab och la mig. Idag är de fortfarande kvar :(. Typiskt :(. Dom är dessutom slut här hemma så denna dag börjar bra :p, gnäll gnäll :-). Nu ska jag försöka få kontakt med christian som är i källaren och jobbar och se om en av oss kan köra och köpa tab. Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3