söndag 5 juni 2011

Hej hopp.
Nu minns jag knappt nä rjag skrev sist.. igår vet ja men om hur mkt jag uppdaterade hmm..

Ja ja..
Idag har vi spenderat ca 4 tim ute och Molly gillade de även idag.. Dock vaknade hon 6.20 idag, jag gick upp, hon somnade om 7.30 och vid 8 hade jag med somnat ;)
Vi vaknade sen igen vid 10 tiden och har sedan dess varit ute, oljat altan, åkt till Ronneby , grillat, målat vägg i tvättstugan mm =)


Fick några super fina bilder på Molly när hon sitter upp. Dock räknas de fortfarande itne som att hon sitter (tror ja inte iaf) då dom tydligen ska sitta själva 5 min ungefär. Molly sitter max 3-4 min. Stadigt men jag vågar iaf inte lämna henne o gå o göra något annat.


Jaja, skit samma. Hon sitter själv, men inte stadigt =)

Bilderna ligger under Molys sjunde månad..

Nu ska vi glo film o sen sova =)



Vadå lik CinnaPinnaPuff =P




Klickbara bilder..

1 kommentar:

  1. Vilka superfina bilder på en skön tjej i den gröna naturen.

    UA o ON

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3