torsdag 9 juni 2011

God morgon :-) kl är strax 8 och vi har varit uppe sen 7 :-). Molly sov i sin säng inatt igen men inatt vaknade hon 3 och var hungrig. Sen somnade hon om i sin säng och sov där till ca 6. Då fick hon återigen sova hos oss och de gick bra de med :-). Duktiga flicka <3. Idag åker vi till jönköping. Wii. Vid 17 ska vi lämna hundarna. Hade helst velat ha de gjort innan christian slutar, annars tar allt så lång tid men Ja vi får se hur vi gör :-). Någon som vill passa Molly 1 tim när Ja fixar bort hundarna? :-) nu ligger hon och leker i gymet och lär snart tröttna. Då är de frukost,gröt. Tvätta av henne och sen sovdags för Molly :-). Så nu avslutar jag detta inlägg och återkommer senare :-)

2 kommentarer:

  1. Jag måste lägga mej i framförda synpunkter. Madelen jag ställer helt upp på ditt handlings sätt med Molly. Fortsätt att kram henne.
    Jag citerar en känd läkare på ett ungdomshem han sa alltid det finns inga bortskämda barn men massvis med skrämda barn. Och detta stämmer nog i dagens verklighet.
    Morfar Ingemar ON

    SvaraRadera
  2. Hade gärna passat Molly-söt en timme medans du lämnat hundarna, men jag bor ju lite för långt bort :(

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3