torsdag 9 juni 2011

Hej igen. Fick precis höra av en gammal kompis att Molly är bortskämd för jag har burit henne osv. Nio fråga till er läsare är. På vilket sätt är mitt barn bortskämd för jag tröstar min ledsna dotter? Förstår att en del faktiskt tycker hon är bortskämd pga att hon mer eller mindre alltid varit 'uppe'. Men då hör de till att hon sov SJÄLV i SIN SÄNG i 3- 4 veckor. Hur många av er hade ert nyfödda barn i sin säng? Har hört detta innan, dock retade jag mig inte på de. Nu var de tyvärr droppen. Molly är inte bortskämd och om hon nu är det i folks ögon så måste jag säga att jag är stolt över att ha kunnat bidra med så otroligt mycket mer närhet till Molly :-). Ni har inte sett bortskämd än. Det lär ni få se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3