måndag 20 juni 2011

Jag är så korkad =P

Jag var helt hundra på att ja skulle klippa mig imorgon, så fick jag en påminnelse i telefonen vid 16 idag.. Hmm.. Smsar frisören o hon intygar att de var idag =P

TUSAN..

jaja, de löste sig..
Dock fick ja fylla på mobilen... 200.. men de satte in och drog 400 istället =s
Måste jag ringa o tjabba om de med.. Oooh..

Krångel.

Molly hasar sig fram i 190 och man hinner inte sitta ner en sek utan att hon kommit en bra bit..

Var på stan idag med =)

Christian fick 2 snygga tröjor o Molly en =)

Jag fick inget =/

Får köpa till mig en annan dag =)

Tack Angelica Jonas o Olivia för sällskapet =)



Nu är hon halv fem så jag ska börja göra mig redo..
Idag gillade Molly katrinplommon med päron förresten.. haha.. Hon är verkligen knasig =)


Hörs senare..

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3