tisdag 21 juni 2011

Tjohopp..

Finast vägde 8610 gram och var 68.5 cm lång.. 
Jag är glad att hon ändå har gått upp 300 gram sedan förra gången =)
Hennes matvägran gör de inte direkt enkelt =/
Visst, sen går hon inte upp lika mycket nu som i början, men dom ska ändå följa sin kurva =)
Lilla söthare...
ÄT =P

Den 10 Juli kommer BVC hit o den 14 Juli ska vi väga på BVC igen =)
Sen går hon på semester o hon ville inte blanda in annan personal.

Vi ska nu sluta ge Molly mat.. Hon ska enbart få gröt och ersättning och ev smaka någon frukt.. Sen trodde BVC, precis som jag, att Molly kan matvägra då allt är ihopblandat, alla barn gillar tydligen inte mosad mat.. Utan det ska smaka lite olika från tugga till tugga.. 
Men men.. Vi lägger ner matbiten helt i någon vecka nu o ger de ett försök senare.. =)


Dock hade jag hoppats på att hon vuxit mer på längden, för hon är verkligen mitt i mellan 68 och 74 nu.. Eller, ja ni fattar =P
Hon använder 68:or och de sitter bra, men jag vill inte köpa nya 68:or då hon kanske bara kan ha dem i någon månad (max) till..


De var allt om söthare <3

Tröjorna till Christian passade och han gillade dem =)

Molly kläder är inte provade än, men hon gillar dom säkert ;)


På torsdag beger vi oss till JKPG igen =)

Skoj skoj..




Och förresten..

 G 
VÄRLDENS BÄSTA SYSTERYSTER CARINA PÅ DIN FÖDELSEDAG....
<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Och jag beger mig mot Jönköping imorrn :).

    SvaraRadera
  2. Tack =))

    Men Madde jag skulle ju få erbjuda Molly lite potatis & grädde....=(( får jag de ändå =)) =)) ??

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3