onsdag 31 augusti 2011

God morgon.
Kl har passerat 8.30 o om ca 40 min ska jag o Molly bege oss till Öppna förskolan =). Där ska vi möta upp Janna o Hilda, Ingrid och Albin och ev Josefin och Elton =).
Angelica o Olivia möter jag upp när jag snor deras parkering =P

Roligt roligt =)

Jag är dock på väg att bli förkyld..
Men vet ni..
Denna gången ska jag vara lika hänsynslös som många andra som tar med sina sjuka barn till öppna förskolan.. 

Jag brukar alltid stanna hemma, så fort jag är förkyld, men denna gången struntar ja i de =).

Molls har varit super gnällig så frågan är om inte hon var på väg att bli sjuk/ eller få en till tand =)
Men nu är hon som vanligt, så ja.. Tydligen klarade hon sig denna gången med.. Om de inte dyker upp ikväll vill säga =)


Strunt samma..
Nu är hon pigg iaf =)

Sen ska jag laga pulled beef idag med.. Fast med en annan blandning på kryddor än de som ja länkade till =)

Utlåtande får ni ikväll =)

Jaha ja..
Vad ska man mer skriva.. Hmm
Ingenting =P

Jaja.. Ha de bra alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3