tisdag 11 oktober 2011

God morgon gott folk.

Nu är kl 10 o om 2 timmar ska ja o Molly till Angelica Jonas o Olivia för att grilla =)
Om jag är bosatt hos dem? Ja jo, så kan man med säga =P ;)

Nej, skämt osido..
De är typ alltid Jag Christian Angelica Olivia o Molly ELLER Angelica Jonas Jag Olivia o Molly =P
Knasigt nog så umgås vi aldrig allihop.. Kan de vara Jonas o Christians fel tro? =P
Haha.. =D
Skojar =)

Idag blir de grillning o promenad..
Sen måste ja handla mat till damen.
Vi ska äta en.. ja, vad ska vi kalla de.. EN slags köttfärsgryta med palsternacka o lök o massa goda kryddor =)

Imorgon (onsdag) blir de schnitzel med stekt potatis och ärtor =D

Torsdag: Soppa? =)
Fredag? Ingen aning....


Ni som läser får jääätte gärna komma med matförslag till oss i detta hushållet... Då vi har slarvat en hel del o ja, "glömmer" att handla.. Kan man säga så? =P

Igår beställde ja lite kläder från H&M.
Vet att affären finns i Karlshamn men dom har inte de rea utbudet som finns på hemsidan =)
Pyjamas (tvådelad), t shirt osv till Trolls..


O vet ni vad.. På lördag gäller de...
Då blir de Ullared =D
Längtar? JAA =D


Nu ska jag fixa mig redo, o Trollet.. Så uppdaterar ja senare.. Med bilder kanske? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3