onsdag 12 oktober 2011

God morgon.
Kl är 8.17 och ca 30 min ska jag och Molly börja dra oss ut till bilen och köra o hämta A och O o sedan åka till rytmiken =).

Trpr dom skulle prata om sparande till barn idag. O inte för att vara sådan.. Men... varför är det sååå viktigt att spara en peng regelbundet det första året..? När jag går på o jobbar helt o C jobbar så kommer vi väldigt snabbt lyckas spara ihop "förgående års summa" och pågående.. 
Hur som helst.
Nu spar vi ändå till Molly, men att ta dit en bankman känns lite överklass kanske?
(till rytmiken alltså)..

Så på ett fint sätt kommer nog jag avlägsna mig därifrån då vi inte behöver hjälp med sparande.. Är de fel? Att M får leka fritt ist för att vara "tyst" då någon pratar?
Hur hade ni gjort?


Jaja, strunt samma..
Nu svävade jag bort i tankarnas land =P

På söndag blir de jobb 8-14.30 istället för 11-17. Spelar inte mig någon roll faktiskt =)
Sen, vet ni, då är ja ledig 10 dagar =P


O snart.... om 2 mån o 12 dagar, är de JULAFTON =D


Strunt samma..

Nu måste ja platta hååååret =D
Lär ta tid idag då ja inte har något hårpudet eller hårspray hemma =P
 
 
 
För ett år sedan såg jag ut såhär =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3