torsdag 23 februari 2012

God kväll.

Dagen har varit super =)

Kanongrupp med trevligt folk och en chef som finns intill och som engagerar sig =).
Strålande helt enkelt.

Jobbade 7-14 men fick gå över 30 min då jag var inne hos chefen o fixade =)

Fick ledigt på Christians mormors kalas den 3 Mars. O även måndagen (Då M ska skolas in.) Tisdagen var ja ledig o sen jobbar ja själv ons tors o fredag den veckan =)

Tog även ledigt den 2 Mars. Pga att hon som jobbar min 5:e mars ville gärna ha den, >O hon var schysst o ställde upp för mig så jag gav henne en av mina dagar ;)

Jag har ju 36 semesterdagar och 30 Komp timmar så vad tusan =P

Tog detta som semester iaf..

Jaja.. Molls mår bättre.
Har ätit och är mycket piggare. Sovit hela dagen typ (Enligt Christian) men nu efter lite mat dricka (vätskeersättning) mm..

Nu ska vi göra ett försök med välling.. Håll tummarna för oss.

Jag uppdaterar med mobilen sen om hon kräker =P

1 kommentar:

  1. Skönt att lilla Molly verkar bli frisk. Håller tummar! Och du verkar ha fått väldigt trevligt jobb med förstående chef, bara att gratulera!

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3