fredag 24 februari 2012

Hej hej.


Idag var första dagen på Mollys dagis och det gick KANON =) (Vilket cinna redan visste ;) )
Hon fick syn på Olivia o dom såg helt paffa ut haha.
Molly började ränna runt o rota i varenda vrå. Inom 10 min var hos i deras kök o inspekterade och dom blev överraskade över att hon tog för sig o gick utan både mig o Olivia (och andra barn, men iom att hon o Olivia brukar umgås så var focus på dem två).
 
Dagen gick strålande och Molly babblade på som hon brukar göra (så som du föreställde dig A =P )
Dom tyckte hon var duktg som kunde säga så mycket.

Ja, det var super skoj =)

Hon dissade mig helt o kikade bara läget ett par gånger.
Detta kommer hon nog gilla =)

När vi kom hem så visade de sig att pappa låg o mådde illa =/
Han är dålig men har inte kräkt än iaf (16)
Dock har även jag åkt på världens illamående och är livrädd för att kräkas (dock tro rja mitt är psykiskt).

Men ändå. Så jävla typiskt om vi båda blir sjuka o Molls är frisk o så kanske vi smitter ner henne igen =S



Jaja, nu ska jag ta emot lite varor från Farmor Birgitta.

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3