söndag 18 mars 2012

God morgon. Återigen är kl 6 och jag är helt död =P

Gårdagen var bra, delad dag gick strålande o de var ås mysigt o få komma hem o mysa med söttroll =).
Vi somnade i 2 tim o sedan åt vi lite o sen tog ja bilen till jobbet.

Nycklarna/låset tjabbade så jag fick jobba över till efter 22, vilket resulterade i en riktigt jävla (rent ut sgt) pigg Madelen som inte alls kunde somna.. Somnade runt 00 o så nu upp igen.. BAH..
Men det sker ju inte varje dag o imorgon jobbar jag kväll så då får jag förhoppningsvis sova till 7 iaf =).

Idag är det jobb 7-15.30. Sen cykla hem (C o M kör mig itll jobbet nu på morgonen) sedan bort till Birgitta o Åke för att fira Åke som fyllde 5 Mars o Christian som fyller idag =)

GRATTIS på din dag <3

Veckans schema är lite enklare..
16.45-21.30 måndag. 
Ledig tisdag.
16.45-21.30 onsdag 
7-10.30 Torsdag
LEDIG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG =D

Wii.

Marie o Pappa ringde igår med..
Frågade om dom fick komma förbi på lördag =).
Dom ska ner till Nisse i Kristianstad o fixa med Vinyl skivor o så =)
Så då kikar dom inom en stund =)


Annars tror jag inte vi har något uppbokat =).
Massvis med roliga datum börjar närma sig.. Påsk helgen, Teds födelsedag (som vi dock tyvärr inte kan vara med på =() mm


Den 2 April får vi nytt schema med =).
Hoppas jag slipper Måndag tisdag onsdag (inte torsdag) fredag lördag söndag veckorna =P

Jaja.. De blir nog bra.

Nu ska ja rappa på lite..

Ha en trevlig dag så hörs vi senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3