onsdag 14 mars 2012

Hej hopp.
Kl är 9 och Molls tog sovmorgon till 7 idag ;)

Dock är hon uttråkad så snart ska vi bege oss ut och leka lite i trädgården =).

Igår var hon så söt när ja skulle lämna på dagis. Det var så gräsligt varmt här så jag vart helt slut när jag cyklade henne till dagiset. Så när vi är där så kommer hennes kontaktperson och börjar prata o jag står o pustar o suckar över värmen o då går Molly fram till fröken och sträcker armarna efter henne.. Hon blev jätte glad och började skratta o säga att "Vad gullig du är" mm.. Jag fattade inte först, för jag var som sagt heeeelt död av värmen..

Sen slog de mig att hon gick faktiskt till fröken SJÄLV o vinkade hej då till mig =D
Vadå lycka? =D
Lilla skatten gillar dagispersonalen =D

Det värmde gott i hjärtat <3

Idag har vi bara lämna hämta tid typ =P
Jag lämnar 16.20 o C kommer en timme senare haha.
Bra att hon ser att vi kommer snabbt inpå med =)
 

Sen går de visst scharlakansfeber på dagis med, så nu lär vi väl åka på de OCKSÅ o ligga hemma ännu en vecka =(.

Håll tummarna för att vi slipper de.


Rösten är mer eller mindre helt tillbaka nu och de känns ba att kunna prata igen =P



Idag bestod Molls frukost av vanilj yoghurt o macka.. o jisses vad glad hon var ;)

Snart ska vi som sagt ut o leka lite.. Kanske går en runda med en av hundarna.. Sen in o äta frukt o sen vetitusan.. Leka kanske??

Sen lunch, sova, leka o sen dagis då.. ja slutar 21.30 idag med.

Igår fick Birgitta komma o hämta mig då jag åkte på världens huvudvärk =(. Kraftansträngningen hem hade ju tagit ihjäl mig så då ställde hon upp =) TACK =)

Nej, nu ska M ha uppmärksamhet =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3