onsdag 14 mars 2012



Nya Molls bilder i Molly mappen =)

Vi var ute innan o jisses vad skönt vädret var.. De såg kallt ut innan vi kom ut men icke.. =)


Gungade lite o så gick vi till brevlådan.. Där fick M ett frispel o skrek o gormade för ja försökte vända henne att gå hem..
Slutade med att jag fick bära henne ILLSKRIKANDES hem =P
Hon fortsatte skrika inne i säkert 10 min o sen serverade jag lunch vid ca 11 (dagis ger 11.30 men hon var så trött).. Nu är kl 11.20 o hon är piggelin igen..

Snart ska vi läsa en bok o sen mysa ner oss i soffan =)


Alla bilder är klickbara:








a förresten. Minns ni att jag och Angelica o våras var på loppis (Barnkläder) ?
Där köpte jag bla 2 jackor till Molls..
Dom PASSAR NU hahaha
Köpte strl 80 i tron om att hon förra våren skulle kunna använda den hahaha..

Galet förvirrad eller vad? =P
jaja.. Nu har hon iaf jackor o ja slipper bry mig om de =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3