onsdag 11 april 2012

God middag
Kl har passerat 11 och det verkar som det blir vab hela kvällen. Pratade med chefen igår när jag kom till jobbet o hon skulle se om hon fick in för hela kvällen, isf skulle hon inte höra av sig.. O de har hon inte. Men visst, de kanske blir sjukt senare ikväll.. Efter 17 gick de bra sa jag iaf... Kvällarna är faktiskt så otroligt roliga o jobba så för min del är de lite tråkigt att gå miste om en hel kväll men men.

Fick tag i BVC idag med o bokade vaccinering den 24 April och läkaren i Maj.. Delade upp det istället. Fanns så få torsdagar ja kunde o då hade vaccinationen inte hunnit verka om vi väntat in mina torsdagar =)


Sen hittade ja en sida på internet om vad en 18 månaders "ska" kunna. Kändes skönt att Molls passerat de stadierna redan =). Inte för att dom säkert går slaviskt efter vad som stod där, men att kunna visa vissa saker (mage, näsa) kunna säga och förstå ca 10 ord (annars kunde de vara fel på hörseln osv).

De roligaste var (tyckte ja) att mellan 18-24 månader så kan dom lära sig upp till 20 ord per dag haha =).

Dags o sluta svära? =P
(Jo jag är expert på det tyvärr haha).
Men jag skriver inte svordomar.. Knasigt.
Då skriver jag istället Jädra mm..
Hmm..
jaja, jag mognar nog en dag med ;)


Försökte få Molly att säga Molly förut, men hon sa bara mamma o pappa o tittade jätte lustigt på mig hahaha.. Hon hörde att det blev fel men kunde inte få till ordet ;)


Jag är sååå sjukligt sugen på en stadsrunda o handla kläder o annat skojigt.. Är så sugen på att åka till Ullared.
(Vet, jag hatar Ullared på riktigt, men nu längtar jag)..

Så vi får se. På lördag blir det troligtvis Josefin o Elton lek, men före de så kanske vi hinner till Eko eller något? ;).
Ja vi får se om ja kan övertala mannen i huset..
JA vad tusan..
Nu försvinner ju statusen "Herr sambo".. kan man skriva "Herr man".. nej =S
Herren får bli Christians nya "status".


Nu vill Mollan ha uppmärksamhet..

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3