tisdag 10 april 2012

Hej hopp.

Idag skulle Molls till dagis 14-17 men tyvärr är hennes hosta så förbennat envis så därför tog ja vab några timmar till C kommer hem o avlastar mig så ja kan bege mig till jobbet =).

Sjukanmälde henne även imorgon pga hostan. 
Hon sov till 10 idag o somnade sen igen vid 14... Så hostar tar verkligen hennes krafter.. Stackarn.


Imorgon tar jag troligtvis vab hela passet. De beror på hur de löses bäst på jobbet.. Finns få som är beredda att gå in o jobba en timme osv ;).
Men vi får se.

Har pratat med dagis nu o fått godkännande att alltid lämna Molly 14 om jag börjar senare än 14.30.
Skönt. Då får hon lite mer tid där.. Leka o så =).

Nästkommande vecka blir de fler pass men korta sådana. Måndag slutar jag redans å jag hämtar henne efter lunchen. 
Mystid hemma är ta mig tusan bäst =D



På söndag ska vår familj bege oss bort till Jens Gisela och Ebba (född oktober 2010) (Jens och Christians familjer umgicks väldigt mycket när dom var små) och Gisela är då även min frisör. Och Mollys framtida ;)
Super duktig tjej.
 
Så vi ska dit efter jag har slutat vid 16 o så ska Jens Christian Ebba och Molly leka undertiden Gisela klipper mig. O sedan är de Mollys tur.. Eller om vi gör tvärtom.. Bättre Molls blir klippt först så behöver hon inte veta hur skoj de var att leka med Ebba haha =)

Jaja..

Nu sk ajag rappa på.. För snart sk aja åka o fixa hostmedicin till trolls (om de finns till så små) och sen jobba =)
O så affären med.. måste ha kaffe till imorgon o mat till jobbepasset =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3