måndag 2 april 2012

God morgon.
Eller god middag =)

Kl är 11.07 och jag o Molly har ringt runt o försökt o få tag i min mormor o morfar och min farmor =).
Mormor o morfar svarade men fortfarande ingen farmor.
Sicken tant ;)


Jag gav Cinna tillåtelse igår  ringa o berätta, hon var sååå hyper över det hela så hon fick mitt godkännande haha.
Men idag ville jag ändå ringa o prata själv med dem =)

Dom blev glada, och gratulerade och hälsade osv =).


Så tack ännu en gång alla =)


Nu åter till vardagen =)
Ibland finns de hundra saker Molly kan o man vill skriva allt, men så glömmer man de =P
Nu har ja kommit på några fler saker..
Säger man att man ska byta blöja så går hon till badrummet. Frågar du vad blöjan är så pekar hon. Ber du henne göra något, så gör hon i regel det.. Hihi. Mysunge.

Och erkänn att hon var gudomlig igår i sin outfit ;)


Idag är ja ledig. Imorgon jobbar jag kvällen och sedan 7-16 ons och tors. På ons är Christian i Sthlm dessutom så då blir all hämtning o lämning min uppgift..
Men han kommer på eftermiddagen/kvällen så mat o så blir nog ihop =).
Fredagen ska vi spendera så Christians mormor får Molly tid ;)
Sen åker vi till Jkpg o stannar till Påskdagen, då vi även ska på restaurang som Mormor o Morfar bjuder oss på =). Då blir de hela tjocka släkten på "mammas" sida =).
Sen hem samma kväll o på måndagen jobbar jag 7-15.30.
Ja, livet går bara ut på att jobba o ta hand om Molly känns de som ;)
Men ack så underbart iaf =)..
 
Nu ska vi nog ta en lunch o sen vila lite.. Tröttsamt o va på bröllop hela dagen igår =P
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3