söndag 1 april 2012

Ja.. Som ni säkert förstått så har jag idag blivit en Fru Almqvist =)


Allt har varit planerat länge och jag var aldrig på jobbet idag.. Jag tog ledigt för länge länge sedan haha..

Vi ville hålla detta hemligt och endast Christians Morfar + hans sambo Ulla visste om det, då de var utvalda att bli våra vittnen =).
Tusen tack för ni ställde upp på oss och tack för ALLT =)

Kl 13 skulle vigselförrättaren infinna sig ho soss men kl blev 13.15 och ingen dök upp. Den blev 13.30 o fortfarande ingen.. Jag ringde runt som en galning..
Ingen..

Christian säger "Dom kanske tror att vi ska komma till rådhuset"..

Shit..

Skriver en lapp o sätter på dörren om vi skulle köra om varandra
* Är i Rådhuset. Ring ***********// Madelen*


Åker för glatta livet ner..
Infinner oss 13.58 och där står hon.. Ethel.
Christians morfar o hans sambo hade stoppat henne vid dörren o hon skulle gå därifrån vid 14.00 så vi hann med nöd o näppe haha.

Upp en trappa. Av med utekläderna.
Fram med ringarna.
Läsa..
Svara Ja.
Kort tagna

Vigda 
<3


Allt hade blivit super fel o hon hade fått information om att det skulle ske i rådhuset fast att vi bokat hemma hos oss.
Men allt slutade väl och vi kunde svara JA ;)

Vå gick och åt på en restaurang och Molly skötte sig relativt bra.. Väldigt bra för att inte ha sovit på hela dagen o för att vara hungrig =)

Birgitta ringer....

Jag smsar o säger att jag är i rådhuset.. Jag misstänkte att hon läst lappen på dörren

Oja =P
Hon säger att ja skrivit en lapp o att hon skulle ringa haha =P
Jag låtsas de var C som skulle ringa..

Alla trodde att jag jobbade som sagt =P

Hem. Fort som tusan.
Bytte om på Molly.
Tröjan med MAMMA O PAPPA HAR GIFT SIG.

Nisse o Ulla gömmer sig.
Birgitta kommer. 
Läser på tröjan o blir HELT CHOCKAD haha =P

Efter några timmars smältande så är hon nu lycklig, tror vi iaf ;)

Angelica o Jonas blev precis lika paffa dom hahaha.

Skojigt..

O nej. Det är INGET April skämt =)..


Finns inte så värst många bilder. Men en del =)..


Nu ska vi snart kika på film o mysa men Molly myser med Farmor för tillfället ;)

 Vi gör inte som alla andra utan valde stålringar =).
Stål kan du aldrig förändra(går vi ner / upp i vikt så måste vi köpa nya ringar) och vad symboliserar kärlekens styrka bättre än stål? ;)



 <3


Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tittar på vår underbara skapelse <3




Såklart förstår vi att folk blir... inte besvikna men... paffa över att dom inte fick vara med.. Och vi menar så klart inget illa mot någon. Men vi ville ha de litet och alla fick ju veta det efteråt =)...

Tack till alla Grattis o allt =)


6 kommentarer:

  1. G R A T T I S Madelen & Christian
    /SL

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ni gjorde som ni ville ha det och det blev ju hur bra som helst. Önskar er många lyckliga år tillsammans! Kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Grattis från hela familjen här hemma =)) Glömde nog att säga att Tony grattade me =))

    Henriks kommentar: Deras äktenskap kommer att bli ett riktigt skämt =)) =))

    SvaraRadera
  4. Tack till er :).
    Vi är inte mycket för stora grejer så detta blev utmärkt :).


    Haha dumma Henrik :p.

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du har en blogg, blev ju så nyfiken när jag såg att ni gift er :) Fina bilder, grattis än en gång från oss allihopa.

    Jens, Gisela & Ebba

    SvaraRadera
  6. Jens Gisela och Ebba: Haha tack =).
    Skoj att ni hittade hit =)...
    Tusen tack till er =)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3