måndag 28 maj 2012

God middag

15 o Molly är hämtad från dagis.

Ryggen är bättre o han tyckte ja var duktig som gjort övningarna.. Finns visst de som går di to tror att ryggen blir frisk utan övningar =s.
Hur man nu kan tro de?

Jag har inte gjort 10 st som han sa tex, utan max 5 st.. o de är redan bättre..
Så jag förstå rinte varför dom inte gör övningarna ? Vill man inte bli frisk?
Skit samma. Inte mitt problem =)

Jag fick nya övningar o vi kom fram till att vi hoppas att vi slipper ses där igen ;)
haha =)

Ja åkte o klippte mig då hon hade en lunch tid över som sagt (säger man så>? Lunchtid? ) 

Hem o fixade amerikanska pannkakor till Mollsen ikväll till picknick kvällen =)..

Gisela berättade (frisören) att dom hade så på deras dotterns dagis o att de varit hinderbana o annat skoj =)

Pratat lite i luren o så hämtade ja M


Nu ska vi ut o gräva i trädgården =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3