fredag 25 maj 2012

Hejsan hejsan.


Kl är 11.30 o Mollsan o ja har haft mysdag i vårt svala hus =D

Snart ska vi ner till apoteket o handla lite o sedan vidare till affären o införskaffa ny solkräm (spray) och blöjor + mat till dessa dagar som är kvar nu innan avresa (o såklart lite i frysen så de finns när vi kommer hem) =)


Får se om vi orkar med stan en snabbis o handla fler tshirts till Christian ;).

Mer då.?
Vid 15 slutar C o då blir de papps o Molls tid..
Jag åker o jobbar 15.45 och efter 2 dagars "träning" att stärka "den inre korsetten" så är ryggen så otroligt mycket bätte.
Visst gör de ont. Varenda gång jag vrider mig, står, sitter, ska ta på mig osv. Men innan var smärtan 10 o nu är den bara 7.
Så ja, de känns väldigt skönt =).


Nu ska jag passa på o göra de vi ska göra undertiden som fröken är på humör ;)


Sockerbiten 2 dagar gammal =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3