torsdag 24 maj 2012

Hej hej

Idag har vi shoppat stenhårt ;)
Eller, vi o vi.. JAG =D

2 tröjor till mannen. 2 tröjor underkläder tankini till mig , shorts o blus + vita leggins till finis.

Molly shorts.
 
 Molly blus.


Igår fick hon massa fina kläder av Farmor o farfar med.. =D

 T-shirt


 T-shirt framsida...


 Och baksida =D


Klänning =D


+ gråa leggings =)


Massvis med kläder..


Behöver jag säga att jag avgudar alla slags kläder?



Imorgon är de dags för jobb.. 15.45-21.30
Lördag 7-10.30 och 15.45-21.30
Söndag: 7-16.

Jobbig helg.. 
Hoppas ryggen pallar.


Måndag är de dagis igen och på kvällen 17-18.30 har dagis Picknick och föräldrarna är välkomna.. Så dit ska vi då..

Och vid 12.30 hade min frisör en liten tid till mig så ja hinner klippa mig innan vi reser.
 
Dagis heldag tisdag o 10-15 på onsdag o sen åker vi o Molls får inte träffa kompisarna på 10 dagar.

Men hon kommer nog ha de skoj iaf ;)

Ialla fall med alla nya kläder..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3