onsdag 8 augusti 2012

Idag lämnades Mollsan själv på dagis för första gången på 7 veckor =).

Hon gick in genom grinden, flirtade lite med personalen o gick o lekte.. jag ropade hej då o hon sa "hej mamma" sedan vände hon sig om igen o gick =)..

Älskade lilla (stora) tjej =)

Åkte sedan till Barnmorskan och blev inskriven. Jo jag har varit på 2 besök innan men man skrivs inte in fören man gått längre pga missfallsrisken.
Är nu i v 10+4 (v 11) och kmr inte ha fler besök fören runt den 10 Oktober. Skönt =).
Dock vet jag att jag är längre för jag känner redan rörelser (sprattel). ;)
 
Ska även ringa sjukgymnasterna pga de där felvridna i höften/bäckenet som jag skadade mig på jobbet ni vet. + svanskotan som bröts vid förlossnigen.
 
De roligaste med att gå dit är att dom känner igen än och dom har tom bild på Molly i journalen o så haha =).. Söte göte =)

Åkte o handlade. Hem, äta o om ett tag ska jag åka o jobba =)
 
 
I helgen blir det nog en tur till stan o handla lite överdragsbyxor till Mollsan. Halv kallt ute + kan va bra o ha över leggins o så =)


Imorrn är de kvällsjobb igen, o fre 7-16.


Men nu, nu ska ja äta =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3