torsdag 9 augusti 2012

Lite nya ord som kommer allt eftersom hos Moll :).

Vatten.
Den.
Jacka.
Banan


Idag har jag fått i mig de första kaffet på flera dagar.
Mår så sjukt dåligt över kaffe lukt o smak och jag har dagligen druckit ca 4-5 muggar sedan ja var 15 år ungefär. Men nu har jag druckit MAX 0.5 kopp sedan två veckor tillbaka.

Ett under att jag inte går runt med världens huvudvärk :).

Fått i mig 4 klunkar nu o jag är sååå jädra trött.

M vaknade 6.40.
Lek med kusin O till ca 10.30.
Hem äta o sova.
Upp 13 o lämna henne 14.

Sen jobb 15.45-21.30

Imorgon heldag på jobbet.

Idag har jag ännu inte behövt ta illamående tab. Eller. Jag försöker hålla mig få ja bara får ta 2 av dem. O den första slutar verka efter ngr få tim bara :(.

Jaja.
Man ska veta att man lever sägs de ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3