onsdag 14 november 2012

God kväll.
En veckas uppehåll. Sjukdomar och andra andra bekymmer som ryggont huvudvärk och foglossning.

Idag är i alla fall alla papper skrivna om mammaledighet så nu ska det skickas så hoppas jag att fkassan godkänner att jag går hem 1 januari. :).

Idag var jag o hälsade på Saaras lilla sötnos Walle :). Jisses så galet liten o söt han var :D.

Längtar efter vår bebis något enormt nu :).

Bild på magen finns i mobil mappen här intill :).
24+3 idag. Inne i V 25 alltså.

Bah. O så måste jag hinna ringa BM o få en ny tid INNAN 4 v ;). För så är redan nästa besök bokat ;). Detta besöket är blodgruppering och mått på mage osv.
Får väl sätta kl på påminnelse imorrn så jag inte glömmer.
Tänk så annorlunda grav 1 och 2 kan va. Denna gång har jag ju ingen tid o göra allt :(.
Eh. De löser sig.


Igår fick molly beröm på dagis av en annan fröken att hon är så konstnärlig ;). Hon är visst de enda barn som sitter stilla så pass o ritar cirklar mm. Duktiga tjejen <3


Nej. Nu ska vi posta brev ;). Tjipp

1 kommentar:

Här kan du lämna ett nappavtryck <3