torsdag 8 november 2012

God kväll.
Detta har och fortsätter vara en hektisk vecka. Enda lediga dagen var idag MEN då hade vi utbildning 9-11 o sen hade jag lite att göra på kobbet lista, fylla i ang graviditetspenning mm.
Hann handla med o mötte Lottas gubbe så vi samhandlade ;) o jag fick massa tips om gott bröd, kakor kaffe osv :).

Sen hämtade jag M på dagis o där fanns dagisbilderna. Oooo vad fin hon var :D.

Vår fina fina skatt <3

Under mobilmappen finns ett provexempel på bilderna :).
Tänk på att den är tagen med min mob så den är inte hundra rättvis :)


23+4 idag med o magen fortsätter växa o va allmänt jobbig :(.
Skulle till BM på ons men blev hembjuden till Saara o bebis så jag avbokade faktiskt barnmorskan :).
Ska ringa imorgon o boka in en annan tid :).

Mer? Kl är 16.51 o C slutar snart. Då blir de middag o sen alla måsten :)

Imorgon jobbar jag kvällen, delad på lördag o 7-16 på söndag.
Sen ska vi fira fars dag med lite tacos och paket :).

Men nu. Blöjbyte :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3