måndag 5 november 2012

God middag
Resan hem igår gick bra och M däckade 18.45 pga helgens ståhej :).

Hade kameran med mig men insåg att den bara hade en plutt i batteri kvar haha. Så den dog innan kördag fm var över :(
Vi var på kalas hos Tindra som fyllde 8 år och sedan blev vi bjudna till Ubbarparna där Marie bakat sina underbara gotlandsknutar :D
Dom är gudomliga.
Iår ska jag bannemig baka dem :D.

Sen på sön var de byte till vinterdäck hos Pappa så då fick vi gotlandsknutarna IGEN :D



Nu har ja o M ätit lite spenatsoppa handlat osv o nu ska hon sova, förhoppningsvis :).
Rusken finns ju att hon inte alls somnar då hon sov till 8 men de är inte hela världen. Förutom att dagis lär ha problem med en sur M ;).

Idag är de jobb 15.45-21.30, får vi se vad fogarna säger om de. Imorgon 7-16 o ons 7-12.30. Hoppas de går br. Fogarna har bråkat hela helgen så visst tusan är man rädd att de ska strejk äa helt nu men jag håller tummarna ochfår i värsta fall köra bil så jag slipper cyklingen men vifår se :). Kanske går helt smärtfritt :D.

Ja. Nu ska jag ta kampen med fröken ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3