tisdag 18 december 2012

God kväll.

Jag fick tag i hon på f kassan o hon medgav att hon gjort fel. Sen ringde hon upp o sa att nytt beslut skickad på posten. O nu hoppad ja de blev beviljat haha :p. Hur som helst så fixade hon detta på mindre en 30 min. Bra gjort. Ännu rn gång har jag hagt positiva erfarenheter av försäkringskassan. Även om de blev lite fel där ett tag. (gällande sjukskrivningen vet jag inte än så där avvaktar jag med att uttalar mig om ;) )

Alla papper är inskickade o jag SLIPPER bry mig mer för denna gång :).
Molly ritade undertiden som jag skrev de gamla schemat o vilka tider jag ska jobba :). Duktiga tjejen :).

Känns så skönt o va klar med allt sådant. Pust.


Bara de sista klapparna kvar, sen kan jag koppla av ang jul med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3